17/10-08 MALIN

Tjaa!

Nu sitter jag i skolan och har projektarbete. Eftersom Emelie är sjuk så får jag jobba ensam idag.. På fredagar har vi bara två lektioner och idag dessutom får vi jobba självständigt, så det kan inte bli annat än slappt. :)

Det var egentlogen tänkt att jag och Emelie skulle åka och rida efter skolan och sen ut och festa tillsammans ikväll, men eftersom hon är sjuk så sket sig allt.. :( Istället blir det nog så att jag möter upp Angelica efter skolan och promenixar lite med henne i stan, innan hon åker vidare till stallet. Sen blir det hem och plugga för min del eftersom jag har grymt mycket som jag måste bli klar med tills nästa vecka..

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0