25/10-08 EMELIE

emelieHejsan!

Tidigare idag var jag och fikade med Isaks familj, efter de fick jag skjuts till tåget och sen har jag bara varit med familjen idag. Har haft lite av en familjedag, haha har bara varit hemma och umgåtts. Väldigt mysigt, har haft en jätte bra dag med första dagen på lovet, såå skönt. Haha, juste var och pantade burkar, hur kul låter inte de?! Ne, skojja men vi fick ganska mycket 300 för bara flaskorna. Plus att jag fick ett litet ragg på köpet, haha han log så söt mot mig när han skulle gå, ingen anning om vem de va, men sånt gör en alltid på bättre humör. Även fast jag har pojkvän, så blir man ju glad! (:
 
Igår var jag med Malin och kollade på någon hopptävling i södertälje, var jätte kul men påvägen hem måste jag tappat mitt armband, så är lite ledsen. Så om någon hittat ett guldarmband med kristallerhör gärna av dig! Armbandet betyder jätte mycket för mig så vill verkligen ha tillbaka det. Hittelön! Hoppas verkligen de typ fastnat i min jacka och att någon dag hittar jag de bara. Vad ska du göra ikväll?


//Emelie


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-28 @ 00:45:30
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0