22/10-08 EMELIE

Hejsan!

Kom hem precis, har idag varit hemma och pluggat nästan hela dagen och mest tagit de lugnt. Åkte bara till skolan nu till 5 för att göra ett prov, kändes som provet gick jätte bra så de va skönt. Efter provet mötte Isak mig och vi åkte hem till mig, så ska snart äta middag nu och plugga lite mera (känns som de är de ända jag gör nu förtiden). Har italienska grej tills imorgon, lite svårt eftersom jag aldrig läst eller gått italienska kursen men de ska nog lösa sig. Juste vi solade innan jag skulle till skolan, och malin var så snäll som höll mig sällskap, tack gumman!

Igår åkte jag och Malin till täby och gick runt lite där och sen åt vi på donken. Efter maten gick vi till tibble hallen och kollade på en av Malins kompis som spelade innebandy match mot täby då. Hans lag vann, så de var kul! Efter matchen tog vi bussen hem till mig och satt och fikade ett tag innan vi gick och la oss. Har du gjort idag då?täby c

bild: Malin vid roslagsnäsby, hon ville inte vara med men de ville jag, haha.
malins




//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0