22/10-08 EMELIE

Tjo!

Har precis kolla på efterlyst, himla bra program! Ska fortsätta kolla lite på tv snart och fika lite med Isaken. Orkade verkligen inte plugga till Italienskan, försökte lite men gav upp ska prata med läran imorgon och kolla lite. Man kan ju inte läsa in hela boken? Förstår inte vad hon menar, står inga kapital, men jaja de löser sig imorgon.

Imorgon börjar vi 9 med Italienska grejen och efter de ska jag och Malin äta på coffebar, vet inte hur de stavas, vid hornstull. Malin köpte en sallad där idag och den såg så himla god ut så jag vill gå dit imorgon, haha. Ska sen tillbaka till skolan ha lite lektioner och efter de ska jag snabbt förbi pappas jobb och vi ska på "möte". Efter de så ska jag troligtvis träffa min kära kusin, som flyttar till Italien på fredag denna vecka. Blää, kommer sakna dig! Men hon kommer få jätte kul så de kommer bli bra. Ska antagligen sova med henne hos farmor, men om de inte skulle bli så, så kommer jag sova hos Isak istället, vad som helst blir bra för mig, haha. Vad ska du hitta på imorgon då?Mickan

dagens sötaste: "du är fin som en blomma"


//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0