19/10-08 MALIN

Gomorgon!

Det blev lite av en galen kväll igår. Linnea och jag åkte tillsammans in till gamla stan vid 10-tiden. Efter lite strul med några av Linneas kompisar så bestämde vi oss för att åka till Huset. Vi kom dit lite innan halv elva, just så att våra platser på gästlistan kunde nyttjas. Linnea träffade några kompisar och vi stod och pratade en hel del med dom. Lite senare, runt 12 slaget kom Malin. Hon hade varit på bio innan, men mötte upp oss inne på huset. Linnea och hennes kompis Stefan umgicks mycket under kvällen.. Jag och Malin hittade också varsin danskompis, som vi, eller iallafall jag, umgicks med en del efter också :p (tolka det hur du vill). Runt halv 2 blev jag och min danskompis utslängda pga lite privata skäl.. "dot-dot-dot". Linnea och Malin följde med mig ut och vi stog och snackade lite med min danskompis. Sen ville Malin och Linnea gå och äta, vilket jag inte hade någon större lust med (ville vänta tills min nya kompis vänner kom ut), så dom gick före till donken vid slussen. Jag och danskompis satte oss utanför klubben och väntade på hans kompisar som fortfarande var inne på klubben. Två andra av hans kompisar kom förbi och snackade lite med oss, innan vi fick nog att vänta och gick till tunnelbanan. Han skulle hem och sova hos en kompis och jag ringde Linnea och frågade om jag fick komma med henne hem(vilket var min plan från början), och vilket jag snällt nog fick :) Vi kom väl hem vid 3 snåret, och la oss i sängarna direkt och somnade. Var grymt trött och hade fördj*vligt ont i fötterna.. *dumma skor*.

Idag är mina planer att vara hemma och plugga. Har mycket som jag måste göra tills nästa vecka, så det är bara att kämpa på när man tog sig tid att unna sig igår ;) Hur har din helg varit?

//Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0