18/10-08 MALIN

Godmorgon!

Vaknade bara för en liten stund sedan. Mamma fyller år idag, så skulle upp och gratta henne tillsammans med resten av familjen. Det blev en lugn hemmakväll igår, IDOL och fredag hela veckan. Lite pluggande blev det också.

Idag ska jag nog mest vara hemma. Farmor och farfar kommer över ett tag, och vi ska ha lite "kalas" och umgås. Sen ikväll får jag se lite vad som händer. Om det blir så att jag går ut nått eller om jag stannar hemma och kollar film. Vad har du för planer för helgen?

//Malin

Kommentarer
Postat av: sandra bergman

du får gratta eva från mig:) §

2008-10-18 @ 10:04:39
URL: http://bubblys.blogg.se/
Postat av: Thomas Stokkebye

Hi there..visst är det skönt att ha en lugn kväll ibland.nice att "framor o farfar kommer:).take care ciao

2008-10-18 @ 14:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0