17/10-08 MALIN (2)

Godeftermiddag alla söta! =)

Jag har kommit fram till att jag har en hel del skolsaker jag måste hinna med att göra i helgen. Har flera saker som ska lämnas in plus något prov som jag ska skriva nästa vecka. Mina planer är väl att försöka hinna med det mesta ikväll, och sen få njuta av helgen imorgon och på söndag..

Wohoo, ikväll är det IDOL :D Har redan gått en vecka sen vi var på senaste fredagsfinalen. Var riktigt skoj att få gå och kolla på Idolerna och man har ju en shysst moster som bjöd på biljetterna :D (hade fått dom genom sitt jobb)
Det blir bara färre och färre, och snart är finalen i Globen. Jag funderar fortfarande på om jag orkar gå och kolla på den och snart bör det väl isåfall vara dags att köpa biljetter för att slippa sitta uppe i taket.

Nog pratat om det.. Nu ska jag plugga vidare. Vi hörs!

Kastar in två bild från i fredags..


Den glamourösa juryn                                                                                  Robin B, Snygg eller snygg? ;)


//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0