16/10-08 EMELIE

Hej hej!

Emelie här då, haha. Jag och Malin har alltså startat en blogg tillsammans nu, vilket är bra som hon skrev i tidigare inlägg, att man inte alltid orkar skriva varje dag och skriva något vettigt. Men om man är två blir de lite roligare, plus att vi skriver ur olika synvinklar så blir lite variation, om man säger så. Så de kommer bli jätte bra! Mycket bilder tycker jag vi ska ha också för då är de roligare att läsa eller iallafall att titta, eller vad säger du?

Tänkte skriva lite vad vi gjort idag då. Mötte Malin imorse vid västerbroplan, kom försent till första lektionen så vi skippade den. Men till andra lektionen kom vi i tid, då vi hade naturkunskap med något grupparbete. Jag hamnade med 16/2 tjejer från klassen och en av killarna och vi ska ha om ögat om jag förstod rätt?! "Gula fläcken på ögat" skev jag om i alla fall. Väl klar med de satte jag mig med Malin och kollade lite vad hon gjorde på datan och sen slutade vi. Eller vi skulle haft UF, men slapp gå på den lektionen idag om vi istället jobbade hemma och lämnar in protokoll, så de gjorde vi.

Efter skolan åt vi på burgerking, köpte hårfärg till Malin och gick upp till farmor och färgade hennes hår, blondare.(kommer bild senare) Blev jätte fint tycker jag! Sen träffade jag Isak och Malin skulle lite senare på någon träff med en kille, eller hur Malin?! Jag och Isak tog de lite lungt och nu innan jag åkte hem var jag på ett möte. Men nu ikväll ska jag bara ta de lugnt och mysa lite. Hur har din dag varit?

// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0